Primært solo-freelancere og selvstændige der fakturerer tid og vil have bedre dokumentation pr. kunde.
Hvad er forskellen på timeregistrering og tidsregistrering?
I praksis bruger mange ordene om det samme. Vi bruger typisk timeregistrering når fokus er at få timerne korrekt (til faktura), og tidsregistrering når fokus er dokumentation/overblik.